آگوست 12, 2017 آموزش زبان ژاپنی

آموزش زبان ژاپنی (بخش دوم)

آموزش زبان ژاپنی (جلسه دوم)

در جلسه گذشته سعی کردیم تا به سوال چگونه زبان ژاپنی را یاد بگیریم؟ پاسخ دهیم. در ادامه ی مبحث آموزش زبان ژاپنی ، با ما همراه باشید . . .

روش دوم دستورالعمل هدایت شده نامیده میشود. با مفاد این روش در یادگیری زبان ژاپنی، آشنا میشویم.

۱٫ نرم افزار یادگیری صوتی تهیه کنید.  پس از یادگیری مبانی، وقت آن است تا دستورالعمل خارجی را بکار ببندیم. بنابراین میتوانید مهارتهای خود را ارتقا دهید. اگر ژاپنی را برای سرگرمی مطالعه میکنید چرا که به فرهنگ ژاپن نظیر مانگا و انیمه یا سفر به این کشور علاقه مندید، یادگیری صوتی از روی یک سی دی (لوح فشرده یادگیری زبان ژاپنی) میتواند نیاز شما را مرتفع کند. تنها ساعتی از روز را صرف اینکار کنید تا بتوانید موارد استفاده از گرامر را یاد بگیرید و عبارات و لغات مفید ساده را بیاموزید.

  • به نرم افزار در طول رفت و آمد خود گوش کنید. زمانیکه سر کار می روید و یا آماده ی گوش دادن به ضبط صوت برای صرف نهار یا صبحانه هستید و یا حتی وقتی در پارک قدم میزنید.
  • اهمیتی ندارد که تکنیک مطالعه (reading) و نگارش (writing) زبان و فرهنگ ژاپنی را برای سرگرمی یاد میگیرید. اگر برنامه ای برای سفر به کشور ژاپن دارید، دانستن چندین عبارت مفید ، کاربردی تر از حفظ کردن یک سری کاراکترهای مبهم در ذهنتان خواهد بود.

نرم افزارهای یادگیری صوتی زبان ژاپن . . .

آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

۲٫ در کلاس ها ثبت نام کنید. اگر برای کسب و کار یا زندگی در ژاپن در تکاپوی آموختن هستید، ثبت نام در یک دوره ی آموزشی آکادمیک، یک برنامه ی زبانی فشرده و یا کلاس آنلاین یادگیری زبان ژاپنی  را بررسی کنید. یادگری خواندن و نوشتن برای موفقیت بلندمدت امری ضروری است و داشتن یک مربی خوب در طول مراحل اولیه برای بهبود عادتهای مطالعه ی صحیح و پرسیدن همه ی سوالات شما در مورد زبان و فرهنگ ژاپنی، ایده آل میباشد.

  • سیستم های نگارش را مطالعه کنید. با مطالعه ی همه ی چهار سبک نگارش شروع کنیدو به خصوص اگر سوادآموزی برای هدف یادگیری زبان ژاپنی شما اهمیت داشته باشد. هیراگانا و کاتاکانا میتوانند در چندین هفته آموخته شوند و شما میتوانید از آنها برای نگارش هر چیزی که بخواهید، در زبان ژاپنی استغاده کنید. در حدود ۲۰۰۰ کانجی معمولا در ژاپنی کاربرد دارد. بنابراین چندین سال نیاز به یادگیری دارند اما زمانی ارزش دارد که بخواهید آنها را درک کرده و به ژاپنی صحبت کنید.

کلاس رایگان زبان ژاپنی

  • از فلش کارت ها برای یادگیری لغات و جملات ساده استفاده کنید. آنها زمانی میتوانند بکار روند که در جلسه، قطار، اتوبوس و … هستید. برخی از کارتهای رایگان میتوانند در فضای وب و برای شروع کار پیدا شوند و یا میتوانید کارتهای با کیفیت بالاتر را از کتاب فروشی ها، دانشکده ها یا مراکز آنلاین تهیه کنید.
    • برای تمرین کانجی، در جستجوی کارتهایی باشید که روال مشخصی را در خوشنویسی از یک سوو مثالی متشکل از چندین لغت را از سوی دیگر نشان دهند. شما میتوانید بسته ای از کارتهای سفید ۳*۵ را برداشته و فلش کارتهای خود را بسته به آنچه که میخواهید بیاموزید،  تهیه کنید.
  • در بحث ها و فعالیتهای کلاسی شرکت کنید. همه ی تکالیف خود را انجام داده سعی کنید قلم به دست بگیرید و درگیر کلاسهای زبان شوید. اگر اینکار را انجام ندهید، مهارتهای شما ارتقا نخواهند یافت.
آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

با آموزش زبان ژاپنی بصورت رایگان با ما همراه باشید تا روش های دیگر فراگیری زبان ژاپنی را به شما بیاموزیم.

اگر هنوز مترجم ماهری نشده اید

اگر فرصت ترجمه سفارشات خود را ندارید ، نگران نباشید!

میتوانید از با کیفیت ترین خدمات ترجمه در تنها دارالترجمه تخصصی و آنلاین کشور با تعرفه دانشجویی بهره ببرید.

سفارشات خود را به ما بسپارید.

http://suntype.ir

http://suntype.ir
http://suntype.ir

12 دیدگاه در “آموزش زبان ژاپنی (بخش دوم)

  1. ممنون از اطلاعات مفید وبسایت اگه ممکنه آموزش زبان آلمانی رو به اشتراک بگذارید متشکر از دست اندرکاران وبسایت

  2. ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید

    1. با درود و سپاس از توجه شما. در این دست از پست های آموزشی بیشتر قصد داریم تا علاقه مندان به یادگیری زبان را با تکنیکها و مبانی مقدماتی آشنا کنیم تا در صورت علاقه، جرقه ای برای ادامه آموزش در ذهن شما باشد. لذا قصد آموزش جامع وجود ندارد. سپاس از توجه و دقت نظر شما

  3. سلام
    خیلی آموزش هاتون خوب بودن
    مییشه لطفا مراحل پیشرفته ترشو هم بزارید؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *