تعرفه و نحوه پرداخت





روش پرداخت مشتریان ترجمه تخصصی و تایپ آنلاین


سان تايپ به عنوان بزرگترين دارالترجمه دفتر فني آنلاين و تخصصي کشور همواره در تلاش بوده تا علاوه بر ارائه بهترين کيفيت، بهترين تعامل را با مشتريان از نقطه نظر امور مالي داشته باشد و رضايت مشتريان گرامي را حاصل نمايد. از اين رو به منظور تسهیل امور مشتريان حقيقي، حقوقي و همکاران، روال پرداخت زير را در نظر گرفته ایم.
مشتریان حقیقی: مشتريان حقيقي اعم از اساتيد گرامي دانشگاه‌ها، دانشجويان، دانش‌آموزان و ... دو روال پرداختي نقدي و اقساطي دارند.
الف) مدل نقد : در مدل نقدي، مشتري اقدام به واريز وجه صورتحساب خود مي نمايد و در موعد مقرر سفارش خود را دريافت مي‌نماید.
ب) مدل اقساط : در مدل اقساطي، لازم است که مشتري به منظور پرداخت به روش اقساطي، با مديريت دپارتمان مالي سان تايپ، با شماره زير تماس حاصل نمايد تا شرایط پرداخت را هماهنگ تایید و هماهنگ نماید:
09392116499 – 09390756125
پس از هماهنگي، مشتري اقدام به واريز بيعانه به مبلغ تعيين شده مي‌نمايد و پروژه را تا حجم منطبق با بيعانه پرداختي خود تحويل خواهد گرفت. پس از اطمينان مشتري از انجام سفارش و جلب اعتماد ايشان، الباقي هزينه پروژه واريز مي‌گردد و فايل نهايي سفارش در موعد مقرر حضور مشتري ارسال مي‌گردد.
برخي از مشتريان حقيقي سان تايپ عبارتند از: دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف تهران، دانشجويان دانشگاه تهران، دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشجويان دانشگاه اصفهان، دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد، دانشجويان دانشگاه جندي شاپور اهواز و همکاران سان تايپ اعم از کافي نت ها، مراکز تایپ و تکثیر دانشگاه ها، دفاتر فني سراسر کشور و مراکز ترجمه و تایپ تخصصی.
امور مالي سان تايپ تعامل کمي و کيفي مناسبي با کليه همکاران در سراسر کشور دارد. از اين رو تا پايان شهریور ماه سال 1396، بالغ بر 15900 کافي نت در سراسر کشور 9300 دفتر فني در سراسر کشور 81 دارالترجمه در کشورهاي آلمان، روسيه، انگلستان، شيلي، استراليا، کانادا، لبنان، امارات متحده عربي، مالزی، تایلند، چین و غیره با سان تايپ همکاري مستمري دارند که بنا به توافق با هريک از همکاران، مدل پرداختي متناسب با شرایط دریافت وجه در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته می شود.
لذا کليه همکاران به منظور کسب اطلاعات بيشتر و توافق با امور مالي به منظور مدل پرداختي خود، با مديريت دپارتمان مالي سان تايپ تماس حاصل نمایند.
09392116499 – 09390756125


مشتريان حقوقي: مشتريان گرامي در سازمانها، شرکتها، نهادها، ادارات دولتي و خصوصي مشتريان گرامي در سازمانها، شرکتها، نهادها، ادارات دولتي و خصوصي پس از ارسال سفارش به سان تايپ و دريافت صورتحساب، ميتوانند هزينه فاکتور خود را بصورت اقساطي و يا نقدي پرداخت نمايند.
الف) مدل نقد : در مدل پرداخت نقدي، ابتدا شرکت مذکور اقدام به واريز هزينه صورتحساب خود مي‌نمايد و سپس سفارش خود را موعد مقرر دريافت مي نماید.
ب) مدل اقساط : در مدل پرداخت اقساطي، پس از دريافت فاکتور، به منظور هماهنگي با مديريت دپارتمان مالي سان تايپ، با شماره زير تماس حاصل نمایید.
09392116499 – 09390756125
در اين مدل، با پرداخت بيعانه توسط مشتري ، پروژه آغاز مي‌گردد و در زمان تحويل پروژه با هماهنگي با مديريت امور مالي سان تايپ، پروژه دريافت و صورتحساب مالي بصورت کامل پرداخت ميگردد. برخي از مشتريان حقوقي سان تايپ عبارتند از: صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، بانک پارسيان، سازمان جهاد کشاورزي، شرکت نفت آبادان، باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران، باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس تهران، باشگاه فرهنگي ورزشي نفت تهران و...

راه های واریز هزینه


پرداخت صورتحساب سفارشات به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد:
پرداخت غیرحضوری: شما می توانید از یکی از روش های زیر به منظور پرداخت سفارش خود به صورت غیرحضوری اقدام نمایید:
الف. پرداخت از طریق درگاه آنلاین: از طریق اتصال به 10 درگاه بانکی آنلاین و واریز وجه به صورت اینترنتی: ابتدا بایستی در کادر زیر شماره فاکتور سفارش خود را وارد کنید و کلید تایید را بفشارید تا مبلغ فاکتور در کادر زیرین نمایش داده شود. سپس می توانید با فشردن کلید پرداخت از درگاه اینترنتی بانک اقدام به واریز وجه نمایید.
ب.پرداخت بدون نیاز به اینترنت: پرداخت از طریق موبایل کاملا امن و از طریق پروتوکل USSD با شماره گیری و برقراری تماس با کد:
*788*97*2002#
پس از وارد نمودن کد فوق و فشردن کلید تماس بر روی تلفن همراه، سیستم پرداخت موبایل ، شماره فاکتور سفارش شما را دریافت نموده و پس از تایید مبلغ سفارش، شماره کارت و رمز دوم کارت شما را دریافت نموده و در مرحله نهایی با تایید شما، مبلغ سفارش از حساب شما کسر و به حساب سان تایپ واریز خواهد شد.
توجه : دقت کنید واریز وجه از طریق سامانه USSD کاملا امن بوده و رمز دوم کارت شما به هیچ وجه در سامانه مخابرات ذخیره نمی گردد و در پرداخت سفارشات بعدی خود نیز بایستی این رمز را مجددا وارد نمایید. مجددا تاکید می گردد که این سیستم مستقیما به مخابرات و شبکه بانکی کشور متصل بوده و هیچگونه اطلاعاتی از حساب شما، نزد سان تایپ ذخیره نمی گردد. لذا حهت سهولت در پرداخت شما مشتریان گرامی، قراردادی فی ما بین سان تایپ ، مخابرات و شبکه بانکی شتاب به منظور تبادل اطلاعات مربوط به هزینه سفارش، منعقد گردیده است.


پرداخت حضوری: به منظور واریز وجه حضوری، می توانید مبلغ مندرج در فاکتور خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نمایید و شماره پیگیری واریز خود را در بخش زیر ثبت نمایید. بدیهی است که واریز وجه کارت به کارت از طریق سامانه های اینترنت بانک مشتریان ، قابل قبول خواهد بود و الزاما به منظور پرداخت حضوری نیازی به مراجعه به دستگاه کارت خوان یا بانک نیست.

جدول تعرفه ترجمه دانشجویی و تایپ آنلاین و سایر خدمات سان تایپ


تعرفه خدمات سان تايپ بشرح زير ميباشد. در صورتيکه نوع سفارش شما در جدول زير وجود ندارد، براي استعلام هزينه با شماره تماس زير تماس حاصل نماييد:
09392116499 – 09390756125
ليست قيمتهاي زير بر اساس مصوبه سال 1396 ميباشد.


نوع خدمت قیمت
ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی (تعرفه دانشجویی) صفحه ای 3500 تومان + تخفیف حجمی و فصلی
ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی (تعرفه دانشجویی) صفحه ای 7500 تومان + تخفیف حجمی و فصلی
ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی (تعرفه دارالترجمه رسمی) صفحه ای 8000 تا 15000 تومان + تخفیف حجمی و فصلی
ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی (تعرفه دارالترجمه رسمی) صفحه ای 15000 تا 30000 تومان + تخفیف حجمی و فصلی
مقاله نویسی ISI بسته به حجم و زمینه تخصصی
برنامه نویسی کامپیوتر بسته به حجم کمیت و کیفیت برنامه
مشاوره پایان نامه بسته به حجم و زمینه تخصصی
مشاوره پروپوزال پایان نامه مشاوره پروپوزال پایان نامه
تهیه تحقیق بسته به حجم و زمینه تخصصی
تایپ فارسی معمولی صفحه ای 700 تومان
تایپ فارسی (به همراه لاتین) صفحه ای 800 تومان
تایپ فارسی (به همراه جدول) صفحات بدون فرمول و جدول 700 تومان + 900 تومان به ازا هر صفحه حاوی جدول
تایپ فارسی به همراه لاتین (به همراه جدول) صفحات بدون فرمول و جدول 700 تومان + 1000 تومان به ازا هر صفحه حاوی جدول
تایپ فرمول هر سه فرمول پیچیده 1000 تومان و هر پنج تا هفت فرمول ساده 1000 تومان
تایپ زبان انگلیسی صفحه ای 900 تومان
تایپ انگلیسی (به همراه فرمول و جدول) صفحات بدون فرمول و جدول 900 تومان + هر سه فرمول پیچیده 1000 تومان و هر پنج تا هفت فرمول ساده 1000 تومان
تایپ زبان عربی صفحه ای 1300 تومان
تایپ عربی (به همراه فرمول و جدول) صفحات بدون فرمول و جدول 1300 تومان + هر سه فرمول پیچیده 1000 تومان و هر پنج تا هفت فرمول ساده 1000 تومان
تایپ نمودار صفحه ای 900 تومان
تایپ فایل صوتی هر یکساعت برابر 30000 تومان
تایپ فارسی به همراه لاتین (به همراه جدول و فرمول شیمی،ریاضی، فیزیک) صفحات بدون فرمول و جدول 800 تومان + هر سه فرمول پیچیده 1000 تومان و هر پنج تا هفت فرمول ساده 1000 تومان
ویراستاری بسته به حجم و زمینه تخصصی

شرايط عودت هزينه


سان تايپ به عنوان بزرگترين دارالترجمه و دفتر فني آنلاين و تخصصي کشور با بهره گيري از خبره ترين مترجمين، تايپيست ها و کارشناسان فني و متخصص، اقدام به ارائه بهترين کيفيت مي نمايد و تمامي سفارشات خود را بشرط ضمانت قطعي کيفيت ارائه مي‌نمايد. با اين همه، پس از تحويل کامل سفارش، مشتري گرامي اعم از حقيقي و حقوقي به مدت دو هفته فرصت دارد تا از لحاظ کيفي سفارش خود را بررسي نمايد. در اين بين اگر سفارش دريافتي مشتري هرگونه ايرادي داشته باشد، مشتري گرامي با اعلام مشکل و تشريح آن، پيام خود را به ايميل سان تايپ ارسال مي نمايد. همکاران ما در دپارتمان نظارت بر کنترل کيفيت سان تايپ، درخواست ايشان را فورا بررسي نموده و در صورت صحت ادعاي مشتري، سفارش را مورد بازبيني قرار داده و اصلاح مي نمايند.
درصورتيکه در اين بين مشتري متوجه خسارتي شده باشد، وجه سفارش بصورت کامل يا بخشي از آن بنا به تشخيص اين واحد، به مشتري بازگردانده خواهد شد. پس از اتمام مدت زمان دو هفته، تنها درخواست اصلاح سفارش به مدت يک ماه پس از تحويل کامل سفارش انجام خواهد پذيرفت و خسارتي بازگردانده نخواهد شد.
مجددا تاکيد ميگردد که سان تايپ سفارشات خود را با ضمانت کيفيت ارائه ميدهد و امکان عودت هزينه براي جلب اطمينان مشتريان از ضمانت قطعی کيفيت ميباشد.
در مورد سفارشات طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و طراحی وب، بعلت عقد قرارداد بین سان تایپ و مشتری گرامی، شرایط دریافت یا پرداخت خسارت منطبق بر مفاد قرارداد خواهد بود. پس از ارسال پيام "بلي" ، سفارش به همراه فاکتور مربوط به حق الزحمه شما ، درخواست مشتري و زمان تحویل حضورتان ايميل خواهد شد. سپس پيامکي با عنوان اينکه "سفارش به ايميل شما ارسال شده است"، دريافت خواهيد نمود. سپس با توجه به وجود فرصت کافي براي انجام سفارش و همچنين مطابقت زمينه تخصصي سفارش با زمينه تخصصي شما، حق الزحمه ، زمان تحويل و ساير موارد، به شماره ارسال کننده پيامک، پيام "انجام سفارش تاييد ميگردد" و يا "قادر به انجام سفارش نيستم" را ارسال نماييد. بدين ترتيب، در صورت پذيرش درخواست، سفارش را در موعد مقرر از طريق پرتال همکاري و ایمیل مرکز ارسال نماييد.





ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید :

تمام حقوق این وب سایت متعلق به هلدینگ سانیور گستر سپاهان (دپارتمان مرکزی سان تایپ) است.