فوریه 23, 2017 کلاسیران بزرگترین سایت کلاس خصوصی، تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، کلاس، معلم، استاد، معلم خصوصی، دوره آموزشی، جستجوی معلم، یافتن استاد، استخدام معلم، استخدام استاد، آموزش در منزل، آموزش آنلاین

اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، هنرجویان و فراگیران کشور

پیشنهاد ویژه به معلمین، اساتید ، مربیان، دانشجویان و دانش پژوهان

تدریس خصوصی همواره یکی از چالش های اساتید ، دانشجویانی که قادر به تدریس هستند، فراگیران، هنرجویان، دانشجویان علاقه مند به یادگیری و دانش آموزان بوده است. همواره این سوالات به ذهن می آید:

اگر به دنبال یادگیری باشم:

  1. استاد خوب از کجا پیدا کنم؟
  2. بودجه من برای شرکت در یک کلاس محدود و مشخص است. چگونه کلاسی منطبق با بودجه خود پیدا کنم؟
  3. چگونه به کیفیت تدریس یک استاد پی ببرم؟
  4. زمان و مکان شرکت در یک کلاس برای بنده اهمیت زیادی دارد چون زمان مشخص و محدودی برای شرکت در یک کلاس دارم. کلاس باید با تایم من تنظیم شده باشد.
  5. شرایط پرداخت خاصی دارم و …

اگر به دنبال تدریس باشم:

  1. من دارای مهارتهای خوب تدریس هستم اما نمی دانم دانشجوی علاقه مند و فراگیر از کجا پیدا کنم؟
  2. اگر به آموزشگاه ها بروم، حق کمیسیون زیادی از من دریافت میکنند.
  3. دایره دوستان و همکارانم محدود است و کمتر کسی می تواند مرا به دوستان و آشنایان خود معرفی کند.
  4. تمایلی به تدریس خصوصی به دانش آموزان و دانشجویان خودم در دانشگاه و مدرسه ندارم. می خواهم به دانشجویان و دانش آموزان خارج از محیط کاری خود تدریس کنم.
  5. نیاز به کسب درآمد  از راه تدریس خصوصی دارم و …
کلاس خصوصی، تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، کلاس، معلم، استاد، معلم خصوصی، دوره آموزشی، جستجوی معلم، یافتن استاد، استخدام معلم، استخدام استاد، آموزش در منزل، آموزش آنلاین
کلاسیران بزرگترین سایت کلاس خصوصی، تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، کلاس، معلم، استاد، معلم خصوصی، دوره آموزشی، جستجوی معلم، یافتن استاد، استخدام معلم، استخدام استاد، آموزش در منزل، آموزش آنلاین

حال برای پاسخگویی به همه ی سوالات و نیازهای شما، سامانه ی کلاسیران، بزرگترین پایگاه تشکیل کلاس، آموزش و تدریس خصوصی و معرفی فراگیر و استاد به یکدیگر را به شما معرفی میکنیم. دانش آموزان،دانشجویان و هنرجویان زیادی به دنبال یادگیری مهارتهای شما هستند. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

  1.  👈 اگر مدرس هستید، می توانید اقدام به جذب دانشجو و تشکیل کلاس نمایید. (دانشجویان، کلاس های موردنظر خود را درخواست داده اند.)
  2.  👈 اگر دانشجو هستید، میتوانید کلاس مورد نظر خود را درخواست دهید و اساتید مرتبط با موضوع شما، جهت تشکیل کلاس، اعلام آمادگی می نمایند.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت http://classiran.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنید. ثبت نام کاملاً رایگان است!

http://classiran.ir/register.aspx

ثبت نام در کلاسیران

 

ثبت نام کاملاً رایگان است. میتوانید با ورود به داشبورد خود در وب سایت، اقدام به پیشنهاد تشکیل کلاس برای دانشجویان و فراگیران نمایید و پیشنهاد یک یا چندین نفر از فراگیران را بپذیرید و کلاس را در شهر خود بصورت کاملاً رایگان تشکیل دهید.
به همین سادگی.
به دوستان و همکاران خود، کلاسیران، بزرگترین پایگاه تشکیل کلاس، آموزش و تدریس خصوصی و معرفی فراگیر و استاد را معرفی کنید.

  • فراگیران میتوانند پس از تشکیل کلاس به مدرس رتبه، امتیاز و نظر دهند. مجموع نظرات و امتیازات مثبت، پروفایل استاد را ارتقا خواهد داد تا کلاس های بعدی را با سهولت بیشتر تشکیل دهند و دانشجویان بیشتری را ترغیب به شرکت در کلاس نمایند.
  • شما هر کلاسی رو که تمایل به  تدریس داشتید، اعلام آمادگی تشکیل کلاس میکنید و در داشبورد خود در سایت، یک کلاس ثبت میکنید.
  • فراگیران علاقه مند، به کلاس شما  پیشنهاد میدهند و در کلاستان شرکت میکنند. به هم شماره تماس میدهید لینک میشوید و کلاس رو را میدهید.
  • سپس فراگیران میتوانند در پروفایلتان در سایت، به شما نظر و امتیاز بدهند و پروفایل شما رو مجرب تر نمایند.
  • همچنین شما هم میتوانید بر روی درخواست تشکیل کلاس (که فراگیران اعلام نیاز کرده اند) ، بعنوان مدرس پیشنهاد دهید و این بار فراگیر شما را از بین مدرسین پیشنهاد دهنده انتخاب خواهد کرد. در این حالت پروفایل شما و اعتبارش اثر بسزایی داره. پ
  • رداخت هزینه کلاس بین مدرس  و فراگیر هست. سایت این وسط نقشی ندارد!!
  • کلاسیران رابط بین مدرس و فراگیر هست که یکدیگر رو پیدا کنند و از این درگاه برای شناسایی مدرسین برتر و با کیفیت استفاده کنند

کانال تلگرامی کلاسیران 👇👇 :

تلگرام کلاسیران

https://t.me/joinchat/AAAAAEJUsd4f2WhXbyzRLg

https://t.me/classIran

 

30 دیدگاه در “اساتید، دانشجویان و دانش آموزان، هنرجویان و فراگیران کشور

  1. whoah this weblog is wonderful i really like studying your posts. Keep up the great paintings! You already know, lots of individuals are searching around for this information, you can help them greatly.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *