اکتبر 8, 2024 آموزش زبان ژاپنی

آموزش زبان ژاپنی (بخش پایانی)

آموزش زبان ژاپنی (جلسه پایانی)

در جلسه گذشته روش های یادگیری زبان ژاپنی را بررسی نمودیم. با آموزش زبان ژاپنی به زبان ساده، در ادامه با ما همراه باشید…

روش سوم یادگیری و آموزش زبان ژاپنی ، اینستکه خود را غرق زبان ژاپنی و محیط یادگیری آن نمایید.

۱٫ به یک گروه مکالمه زبان ژاپنی بپیوندید. گروه های مکالمه ی ژاپنی زیادی وجود دارند که با یک جستجوی اینترنتی در اینترنت یا تلفن موبایل پیدا میشوند. فقط کافیست به مکالمات این گروه ها خوب گوش کنید. حتی اگر چیزی متوجه نمیشوید، سعی کنید تا آنچه را که می شنوید، تکرار کنید تا بتوانید کلمات را تکلم کنید و به درک جامع تری برسید.

آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

۲٫ دوستان ژاپنی پیدا کنید که میتوانند با شما تمرین کنند. بسیاری از مردم ژاپن تمایل به صحبت کردن به انگلیسی دارند بنابراین می توانید افرادی پیدا کنید که تمایل دارند تا با شما به تبادل ژاپنی و انگلیسی بپردازند. داستن دوستان تاجر میتواند به شما در ارتقای قابلیتها کمک کند.

یادگیری زبان ژاپنی

  • زمانی را با دوستانتان به صحبت به ژاپنی بپردازید. اگر دوستان ژاپنی شما مدت زیادی نیست که در کشور شما زندگی میکنند، شهر خود را به آنها نشان دهید تا به تعامل بپردازید. هدف شما، تعامل به دور از فضای استرس و بکارگیری تکنیک کانجی برای حفظ کردن است. داشتن سرگرمی در حین یادگیری، بهترین روش برای دستیابی به هدف شما خواهد بود.
  • یک روز که که بیرون نیستید، دوست خود را پیدا کرده و مکالمه ای نیم ساعته به ژاپنی داشته باشید. هرچه بیشتر تمرین کنید، زودتر پیشرفت خواهید کرد.
آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

۳٫ از رسانه های ژاپنی استفاده کنید. تا زمانی که روزنامه، رمان، فیلم یا نمایش است، هر روز رسانه های ژاپنی را ببینید و گوش دهید. محتوای تلویزیونی زیادی هم در اینترنت وجود دارد. از کمدی گرفته تا بازی و نمایش و درام. چیزی را پیدا کنید با سلایق شما سازگار باشد و یادگیری شما را ساده تر کند. روزنامه های ژاپنی شما را در معرض یادگیری لغات و گرامر قرار خواهند داد. مطالعه ی رمان به یادگیری شما و درک سبک نگارش کمک میکند. تماشای فیلمهای کلاسیک ژاپنی و انیمیشن بدون زیرنویس یا زیرنویس های با کاراکتر ژاپنی نیز مفید فایده خواهد بود.

  • کتابهای مصور (مانگا) میتوانند منابع مطالعاتی خوبی باشند. اما آگاه باشید که سطح مهارت در این منابع متفاوت است. داستانهای مصور فاخر تر، تمرین خوبی به حساب می آید (به خصوص وقتی تصاویر به درک شما از آنچه می خوانید، کمک بیشتری میکند). منابعی که مورد علاقه ی بچه های کوچکتر هستند،ر از شعر و صوت هستند.  همچنین به تکرار آنچه که در کتابهای مصور میخوانید، دقت کنید.
آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

دوره آموزش زبان ژاپنی

۴٫ ژاپنی را مطالعه کنید. مطالعه و خواندن، بهترین روش بکارگیری آموخته های شماست. یک تجربه ی مهیج، اینستکه خود را غرق فرهنگ و ادبیات ژاپن نمایید. این کار با مطالعه ی داستانهای کوتاه ، شدنی است. همچنین تجربه ی محلی که شما را در معرض تصور نمودن فرهنگ ژاپنی قرار میدهد، مفید فایده خواهد بود.

  • اگر در یک دانشگاه ثبت نام کرده اید، برنامه ای را برای مطالعه ی ژاپنی درخواست کنید. این راه، بهترین روش یادگیری زبان ژاپنی در بلندمدت است و حتی میتواند از نظر مالی هم به شما کمک کند.
  • اگر همه چیز را در حین مطالعه متوجه نمیشوید، دلسرد نشوید و نوشتن و خواندن را کنار نگذارید. شاید حتی چند سال طول بکشد تا به زبان دیگری مسلط شوید. پیچیدگی ها و تفاوت های ظریف زبان ژاپنی، تسلط برا آن را دشوار میسازد. که البته یکی از زیبایی های زبان، همین پیچیدگی هاست.
آموزش زبان ژاپنی
آموزش زبان ژاپنی

اگر هنوز مترجم ماهری نشده اید

اگر فرصت ترجمه سفارشات خود را ندارید ، نگران نباشید!

میتوانید از با کیفیت ترین خدمات ترجمه در تنها دارالترجمه تخصصی و آنلاین کشور با تعرفه دانشجویی بهره ببرید.

سفارشات خود را به ما بسپارید.

http://suntype.ir

http://suntype.ir
http://suntype.ir