پشتیبانی 24 ساعته




همکاری با نیرو های متخصص




تحویل به موقع بدون محدودیت زمانی




تعرفه مناسب بودجه شما


تایپ فایل صوتی

تایپ فایل صوتی که از آن تحت عنوان پیاده سازی فایل صوتی در ورد نیز نامبرده می شود، یکی از کلیدی ترین خدمات تایپ آنلاین است که موجب می شود تا مشتری دیگر نیازی به چک نویس کردن مطالب نداشته باشد. کافیست سخن بگویید و ضبط کنید! همچنین بسیاری از دانشجویان در طول ترم تحصیلی، صدای استاد خود را ضبط کرده و سپس در اواخر ترم اقدام به تهیه جزوه با تایپ فایل صوتی می نمایند. البته که بیشتر دانشجویان بعلت حجم بالای دروس و امتحانات، دیگر فرصت این کار را نخواهند داشت. یا حتی ممکن است نیاز به تایپ فایل صوتی برای ارائه یک مکالمه به دادگاه باشید. همه ی این نیازها شما را به فکر تایپ فایل صوتی می اندازد. ضبط کردن مکالمه با یک رکوردر ساده یا یک موبایل ساده قابل انجام است. البته برای کیفیت مناسب تر صدا، بهتر است که رکوردر یا موبایل به گوینده نزدیک باشد.




تایپ فایل صوتی، بر خلاف تصور زمان بر، دشوار و پرچالش است!








حالا سفارش ثبت کنید و یک صفحه تایپ رایگان از ما هدیه بگیرید!

جای نگرانی نیست! تمامی سفارشات شامل ضمانت کیفیت هستند.تایید کیفیت کار با شماست.

همین حالا سفارش تایپ دهید!





تایپ فایل صوتی، سفارشی که تایپیست را فراری می دهد!

شاید بگویید کاری ندارد. تایپیست دیگر بدون نیاز به نگاه کردن به متن اصلی، با تکیه بر گوش دادن اقدام به تایپ کردن می کند. اما اگر یکبار سعی کرده باشید تا تایپ فایل صوتی را امتحان بکنید، خواهید دید که کار بسیار دشواری خواهد بود. در اینجا به چند مشکل در تایپ فایل صوتی اشاره می کنیم:
1. نیاز به تمرکز بر چندین حس (حس دیداری، شنیداری و لامسه در تایپ به کمک انگشتان) بصورت همزمان
2. عدم تطبیق سرعت تایپیست در تایپ مکالمات و سرعت تکلم گوینده
3. وجود لهجه های محلی در سخنان گوینده که درک آن را برای تایپیست دشوار می کند.
4. وجود سخنان تخصصی به خصوص در جلسات درس و عدم درک دقیق تایپیست از محتوای صحبت و برخی لغات تخصصی
5. تغییر کیفیت صدا در طول مکالمه و عدم درک دقیق تایپیست

آنچه که سان تایپ برای حل این مشکلات در نظر می گیرد (#راه_حل)

1. تایپ فایل صوتی توسط تایپیست های باتجربه و ماهر در این امر صورت می گیرد و همواره سعی می گردد که حداقل 25 درصد از نیروی تایپیست مرکز فقط در حوزه تایپ فایل صوتی بکار گرفته شوند تا سرعت عمل و تجربه این همکاران در سطح خوبی باشد.
2. یکی از اقدامات قابل تحسین کارشناسان ما در دپارتمان تایپ آنلاین اینستکه در صورت وجود لهجه در تکلم گوینده، سفارش تایپ فایل صوتی به تایپیست بومی همان لهجه سپرده می شود تا کاملاً قابل درک و گویا باشد. بله ما در سراسر میهن عزیزمان، تایپیست فایل صوتی داریم.
3. نکته دیگر اینستکه سفارش تایپ فایل صوتی که در مورد زمینه تخصصی مشخصی بحث می کند، به تایپیست متخصص در همان رشته تخصیص می یابد. لذا مشکلی بابت عدم درک لغات تخصصی در تایپ فایل صوتی وجود ندارد.
4. همچنین تایپیست فایل صوتی، در مواردی که صحبت ها نامفهوم بوده و کیفیت صدا مناسب نباشد، این مسئله را با ذکر ساعت، دقیقه و ثانیه قید می کند تا مشتری برای این بخش تصمیم بگیرد.

امکان ویراستاری در حین تایپ فایل صوتی

برخی از مشتریان نیاز دارند که سخنان محاوره در فایل صوتی، بصورت رسمی و با رعایت نکات ادبی تایپ شود. لذا در این وضعیت، تایپیست سعی می کند که در حین تایپ فایل صوتی، افعال و ضمایر موجود در متن و سایر جملات و عبارات را به صورت رسمی تایپ کند. البته که پس از اتمام کار، تایپیست فایل صوتی مجدداً متن رسمی شده را مورد بازبینی قرار می دهد.

زبان های قابل پشتیبانی در تایپ فایل صوتی

سان تایپ، تایپ صوتی فارسی و تایپ صوتی انگلیسی را پشتیبانی می نماید. البته در مورد پیاده سازی تایپ فایل صوتی انگلیسی، سفارش به متخصص زبان انگلیسی سپرده می شود چرا که بایستی تایپیست از قدرت شنوایی (Listening) بسیار بالایی برخوردار باشد.

هزینه تایپ فایل صوتی

شما می توانید برای استعلام قیمت به صفحه هزینه تایپ فایل صوتی مراجعه کنید چرا که این تیپ از سفارش مبنای محاسبه متفاوتی نسبت به سایر مدل های تایپ آنلاین دارد.



نظرات مشتریان سان تایپ






حالا سفارش ثبت کنید و یک صفحه تایپ رایگان از ما هدیه بگیرید!

جای نگرانی نیست! تمامی سفارشات شامل ضمانت کیفیت هستند.تایید کیفیت کار با شماست.

همین حالا سفارش تایپ دهید!



ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید :

تمام حقوق این وب سایت متعلق به هلدینگ سانیور گستر سپاهان (دپارتمان مرکزی سان تایپ) است.