هزینه نوشتن مقاله

بهترین هزینه نوشتن مقاله و قیمت تحقیق دانشجویی ؟

درست هزینه کنید! هزینه مقاله نویسی و هزینه تحقیق دانشجویی کاملاً به کارکرد و اهمیت مقاله در تحصیل و درس شما بستگی دارد. با مشاوره رایگان و تجربه بیش از 17 سال فعالیت ما، می توانید مناسب ترین هزینه نوشتن مقاله و بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

  1. هزینه نوشتن مقاله: در این بخش به هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی، قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه، هزینه نوشتن مقاله مروری یا علمی ترویجی، هزینه نوشتن مقاله ISI، قیمت مقاله آماده، هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی - همایشی و هزینه مقاله کلاسی می پردازیم.
  2. هزینه تحقیق دانشجویی: قیمت تحقیق دانشجویی با توجه به شیوه نامه نگارشی پروژه، مشخص می گردد.






قیمت انجام پروژه های دانشجویی: سفارش شما چیست؟

1

هزینه نوشتن مقاله

بهترین هزینه مقاله را با توجه به نوع مقاله و کاربرد آن انتخاب نمایید.

هزینه نوشتن مقاله

2

هزینه تحقیق دانشجویی

قیمت تحقیق دانشجویی بر اساس درخواست دانشجو و استاد تعیین می گردد.

قیمت تحقیق دانشجویی

3

قیمت پایان نامه پروپوزال

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد، رساله دکتری و پروپوزال را مشاهده نمایید.

قیمت پایان نامه و پروپوزال

4


خودم هم دقیقاً نمی دانم!

استاد توضیح شفافی نداده و یا پروژه به قدری خاص است که در دسته بندی‌های رایج نیست.

هزینه پروژه دانشجویی
مراحل ثبت سفارش


1. ارسال جزئیات سفارش



2. مشاوره رایگان با پشتیبانی



3. ایجاد بیعانه و آغاز پروژه



4. تکمیل بیعانه و تحویل سفارش


طرح پروپوزال روش تحقیق

1. هزینه مقاله نویسی

قیمت مقاله نویسی به نوع و کاربرد مقاله، موضوع مقاله، زمان تحویل و زبان نگارش آن (فارسی یا انگلیسی) بستگی دارد. منظور از نوع و کاربرد مقاله، نحوه استفاده از آن بصورت مقاله کلاسی، با هدف چاپ در مجلات و ژورنالها و یا ثبت در همایش ها و کنفرانس هاست.

هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی


استعلام قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی جهت چاپ در مجلات داخلی و خارجی

قیمت مقاله علمی پژوهشی

هزینه نوشتن مقاله ISI


یکی از مهم ترین فاکتورها در نوشتن مقاله ISI قیمت است. جهت هزینه مقاله isi با پشتیبانی مشاوره بگیرید.

هزینه نوشتن مقاله ISI

قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه


برای استعلام هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه از پشتیبانی مشاوره بگیرید.

قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه

قیمت مقاله آماده


قیمت مقاله آماده در صورت وجود مقاله با عنوان مدنظر شما ،برای اساتیدی که سخت گیری کمتری دارند، بسیار مناسب است.

قیمت مقاله آماده

هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی


هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی یکی از اقتصادی ترین انواع سفارش است.

هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی

هزینه نوشتن مقاله مروری


هزینه نوشتن مقاله مروری یکی از به صرفه ترین انواع سفارش است.

هزینه نوشتن مقاله مروری

هزینه نوشتن مقاله کلاسی


هزینه مقاله کلاسی بر اساس درخواست دانشجو و نظرات استاد تعیین می‌گردد.

هزینه مقاله کلاسی

هزینه مقاله علمی ترویجی


جهت استعلام هزینه مقاله علمی ترویجی از همکاران ما مشاوره بگیرید.

هزینه مقاله علمی ترویجی



هزینه مقاله دانشجویی بر اساس روش تحقیق و ساختار

هزینه انجام مقاله دانشجویی با توجه به نوع مقاله، ساختار مقاله، روش تحقیق مقاله و همچنین روش تحقیق مقاله، متفاوت خواهد بود. در ادامه به انواع هزینه انجام مقاله دانشجویی که در سان تایپ نیز ارائه می گردد، اشاره می کنیم:

هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی


قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی معمولاً در دسته پرهزینه ترین مقالات دانشجویی قرار می گیرد. چرا که در این تیپ از مقالات از روش های کمی و کیفی در بخش روش شناسی استفاده می شود که نیازمند پژوهش و مطالعه بیش تر می باشد. خرید مقاله علمی پژوهشی به منظور چاپ در مجلات و ژورنالهای داخلی و بین المللی انجام می گردد. قیمت مقاله علمی پژوهشی بسته به زبان نگارش مقاله متفاوت است.
در سان تایپ هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی به فرم های Q1، Q2، Q3 و Q4 نیز ارائه می گردد.

قیمت نوشتن مقاله علمی پژوهشی - تعرفه سال 1402
نوع مقاله هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی
مقاله علمی پژوهشی فارسی 1.200.000 تومان به بالا
مقاله علمی پژوهشی انگلیسی 1.500.000 تومان به بالا


جهت سفارش مقاله علمی پژوهشی کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.


قیمت انجام مقاله و قیمت تهیه تحقیق به قلم نویسنده، به علت حساس بودن نوع سفارش بایستی توسط کارشناس و پس از بررسی تخصصی استعلام شود و این امر توسط کارشناسان برجسته و اساتید دانشگاه انجام می شود. در این کیس هزینه نگارش مقاله و تحقیق یا به عبارتی قیمت مقاله نویسی، بر اساس سطح علمی مقاله و تحقیق، مدت زمان تحویل و موضوع موردنظر تعیین می گردد. در این تیپ از مقاله، محقق پس از بررسی منابع داخلی و خارجی به انتخاب مشتری، اقدام به فیش برداری و نگارش مقاله به قلم خود می نماید.

قیمت انجام پروژه دانشجویی

در این نوع از مقالات تخصصی، انواع متون از قبیل نقل مستقیم، نقل غیرمستقیم، تالیفی، تلخیص و غیره بکار رفته اند. این تیپ از مقالات و تحقیق ها قابلیت جاپ در مجلات و ژورنال های تخصصی داخلی و خارجی را خواهند داشت.

همچنین جهت اطلاع از سبک نگارش مقاله علمی پژوهشی به صفحه، می توانید به صفحه انجام مقاله علمی پژوهشی مراجعه کنید.

هزینه نوشتن مقاله ISI

هزینه نوشتن مقاله ISI به سطح مجله مدنظر و استانداردهای آن نظیر ایمپکت فکتور و Q1-Q2-Q3-Q4 بستگی دارد. از همین بابت بایستی پیش از انجام کار، اطمینان یابید که به چه سطحی از مقاله نیاز دارید تا بتوانید بهترین هزینه خرید مقاله isi را دریافت کنید.

هزینه نوشتن مقاله ISI - تعرفه سال 1402
نوع مقاله هزینه خرید مقاله isi
مقاله ISI 1.500.000 تومان به بالا
مقاله ISI در مجله Q1-Q2 1.800.000 تومان به بالا
مقاله ISI در مجله Q3-Q4 1.200.000 تومان به بالا


جهت سفارش مقاله علمی ISI کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.


هزینه نوشتن مقاله انگلیسی را با ISI اشتباه نگیرید! برخی تصور می کنند که هزینه نوشتن مقاله انگلیسی همان مقاله ISI است اما این طور نیست. در مورد این تفاوت ها در صفحه مقاله بخش ای اس ای توضیح داده‌ایم.


قیمت مقاله آماده

کمترین تعرفه ممکن در میان انواع مقاله، قیمت مقاله آماده است. دلیل پایین بودن قیمت مقاله آماده به نسبت سایر پروژه ها این است که پیش تر هم نسخه ای از آن ها به مشتریان گرامی فروخته شده و از همین بابت قیمت مقاله آماده بصورت حداقلی تعیین قیمت می گردد.
شما می توانید پس از رویت چکیده این تیپ از کار، نسبت به استعلام قیمت مقاله آماده اقدام نمایید.

قیمت مقاله آماده - تعرفه سال 1402
نوع مقاله قیمت مقاله آماده
مقاله آماده فارسی 150.000 تومان به بالا
مقاله آماده انگلیسی 150.000 تومان به بالا


جهت سفارش مقاله آماده کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این تیپ از مقالات به صفحه خرید مقاله آماده مراجعه بفرمایید.

قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه به حجم صفحات رساله، زبان نگارش رسال (پایان نامه فارسی یا پایان نامه انگلیسی)، موضوع، رشته تحصیلی و زمان تحویل بستگی دارد.
بطور کلی مدت زمان موردنیاز برای انجام این نوع از سفارش، توسط دانشجو تعیین می گردد و سان تایپ هیچ محدودیتی از این بابت ندارد. اما بصورت عادی، هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد در صورت وجود زمان یک هفته ای، معمولا حداقل تعرفه برآورد می گردد. برای برآورد قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه دکتری نیز، زمان یک هفته تا ده روز کفایت می کند. قیمت مقاله از پایان نامه توسط کارشناس رشته مرتبط با موضوع رساله برآورد می گردد و با توجه به جزئیات مدنظر دانشجو، نگارش خواهد شد.

قیمت استخراج مقاله از پایان نامه - تعرفه سال 1402
نوع مقاله قیمت نوشتن مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد 800.000 تومان به بالا
استخراج مقاله از پایان نامه دکتری 1.200.000 تومان به بالا


جهت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.


هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه به دو صورت تعیین می گردد. روش اول به این شکل است که پایان نامه دانشجو توسط کارشناس بصورت کامل مطالعه شده و سپس بخش های کلیدی و مهم پایان نامه که در ساختار روش تحقیق نیز تعریف می شوند، در چارچوب یک مقاله دقیق و تخصصی تدوین شده و هزینه استخراج مقاله از پایان نامه نیز بر همین اساس بصورت حداقلی می باشد. روش دوم به این صورت است که پس از مطالعه پایان نامه توسط کارشناس، مقاله ای به قلم نویسنده و بدون استفاده از جملات پایان نامه، تدوین می گردد که البته نتایج مطالعه و روش تحقیق آن اقتباس از پایان نامه است. در واقع مقاله تخصصی از متن پایان نامه باز نویسی می گردد. قیمت استخراج مقاله از پایان نامه نسبت به حالت قبلی بیشتر خواهد بود.

هزینه تهیه مقاله دوم از پایان نامه : در برخی از دانشگاه ها، اساتید بسته به تعداد متغیرهای بررسی شده در رساله، درخواست تهیه بیش از یک مقاله از پایان نامه می دهند. هزینه استخراج مقاله دوم از پایان نامه معمولاً از مقاله نخست بیش تر است چرا که بایستی ظرایف و نکات بیشتری مدنظر قرار گیرد چرا که نبایستی مقاله اول، کپی مقاله دوم شود و دارای مشابهت های بیش از حد باشد. برای استعلام هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در این کیس، بایستی مقاله اول نیز توسط کارشناس رویت شود.
شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این استخراج مقاله از رساله، به صفحه استخراج مقاله از پایان نامه مراجعه نمایید.


هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی - همایشی

هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی که از آن تحت عنوان هزینه مقاله همایشی هم یاد می شود، جزو ارزان ترین نوع از مقالات می باشد. دلیل این امر هم تاکید و حساسیت کمتر همایش ها و کنفرانس ها بر بعد کیفی و پلاجریزم مقالات است. جهت استعلام قیمت مقاله همایشی، کافیست تا پوستر همایش یا کنفرانس مدنظر را دریافت کنید و سپس از حوزه های موضوعی پیشنهادی، زمینه موردنظر را انتخاب کرده و یا موضوعی را مشخص نمایید. مقاله کنفرانسی، یکی از انواع نوشتن مقاله با کمترین هزینه به شمار می آید که به خصوص در رابطه با ارتقای شغلی و همچنین رتبه بندی معلمان تاثیر بسزایی دارد. ضمنا قیمت مقاله کنفرانسی، برای همایش های بین المللی کمی از حالت عادی بالاتر است.

قیمت مقاله کنفرانسی - تعرفه سال 1402
نوع مقاله هزینه نوشتن مقاله کنفرانسی
مقاله کنفرانسی فارسی 800.000 تومان به بالا
مقاله کنفرانسی انگلیسی 1.200.000 تومان به بالا

در صورتی که نیاز به خدمت پارافریز نیاز داشته باشید ، می توانید به صفحه پارافریز مقاله مراجعه نموده و برای اطلاع از تعرفه به صفحه هزینه پارافریز مقاله مراجعه نمایید.


جهت سفارش مقاله همایشی کنفرانسی کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.



هزینه انجام مقاله مروری

هزینه انجام مقاله مروری به تعداد منابع مدنظر و همچنین فارسی یا لاتین بودن رفرنس ها بستگی دارد. تعرفه این نوع از پروژه که از آن تحت عنوان هزینه مقاله ریویو هم یاد می شود، یکی از پرکاربرد ترین نوع مقالات دانشجویی است که به خصوص در موضوعات مورد بحث و به روز، ارزش زیادی دارد.

هزینه مقاله مروری - تعرفه سال 1402
نوع مقاله هزینه نوشتن مقاله مروری
مقاله مروری فارسی 1.200.000 تومان به بالا
مقاله مروری انگلیسی 1.500.000 تومان به بالا

جهت سفارش مقاله مروری کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

برای اطلاعات بیش تر در مورد هزینه مقاله مروری، پیشنهاد می شود تا به صفحه سفارش انجام مقاله مروری مراجعه نمایید.



هزینه نوشتن مقاله کلاسی

هزینه نوشتن مقاله یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان در سالهای اخیر می باشد. از طرفی بایستی درخواست استاد با نهایت دقت انجام شود و از طرف دیگر انتظار می رود که قیمت نوشتن مقاله کلاسی، تا حد ممکن کم باشد. اما هزینه مقاله نویسی به مواردی نظیر عنوان مقاله، زبان نگارش مقاله (مقاله فارسی یا انگلیسی)، زمان تحویل و رشته تحصیلی بستگی دارد. بنابراین قیمت مقاله نویسی یک عدد ثابت نیست که بتوان بصورت یک نرخ واحد اعلام نمود.
بنابراین برای استعلام قیمت مقاله، بهتر است که دانشجو، اطلاعات هرچند اندک از آنچه که نیاز دارد و استاد در کلاس درس، از دانشجو خواسته داشته باشد تا بتوان بهترین هزینه نگارش مقاله را استعلام نمود.

هزینه نوشتن مقاله کلاسی - تعرفه سال 1402
نوع مقاله قیمت نوشتن مقاله کلاسی
مقاله کلاسی فارسی 350.000 تومان به بالا
مقاله کلاسی انگلیسی 500.000 تومان به بالا

جهت سفارش مقاله کلاسی کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر جهت نوشتن مقاله را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

سان تایپ دارای سامانه مناقصه هزینه نوشتن مقاله دانشجویی می باشد. بدین شکل که برای استعلام هزینه مقاله، اطلاعات سفارش البته بصورت محدود، در سامانه کارشناسان سان تایپ درج می گردد و محققین در ارائه قیمت با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت به نوشتن مقاله با کمترین هزینه دست پیدا کنیم. این فرایند جهت تعیین هزینه مقاله نویسی جهت ارائه در کلاس، نهایتاً نیم ساعت طول می کشد.
البته شما می توانید در مورد نحوه تنظیم مقاله کلاسی، به صفحه انجام مقاله کلاسی مراجعه نمایید.



هزینه مقاله علمی ترویجی

به علت شباهت زیاد مقاله مروری و مقاله علمی ترویجی، هزینه مقاله علمی ترویجی نیز مشابه هزینه مقاله مروری است. قیمت مقاله علمی ترویجی به تعدد منابع لاتین و فارسی بررسی شده و همچنین زمان انجام کار بستگی دارد.
در صورتیکه نیاز به نوآوری خاصی در این نوع از مقاله باشد، هزینه مقاله علمی ترویجی کمی از حالت عادی بالاتر است.

هزینه مقاله علمی ترویجی - تعرفه سال 1402
نوع مقاله هزینه مقاله علمی ترویجی
مقاله علمی ترویجی فارسی 800.000 تومان به بالا
مقاله علمی ترویجی انگلیسی 1.200.000 تومان به بالا

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نوع از سفارش، می توانید به صفحه انجام مقاله علمی ترویجی مراجعه کنید.

طرح پروپوزال روش تحقیق

2. هزینه تحقیق دانشجویی

هزینه تحقیق دانشجویی در سه بخش ارائه می گردد. در صورتیکه در مورد نوع تحقیق و در نتیجه هزینه تحقیق دانشجویی خود، دچار تردید هستید، با پشتیبانی مشاوره رایگان نمایید.

هزینه تحقیق دانشجویی (تهیه گزارش)


هزینه تحقیق دانشجویی بر اساس درخواست دانشجو و استاد تعیین می‌گردد.

هزینه تحقیق دانشجویی

قیمت تحقیق دانشجویی آماده



هزینه انجام تحقیق دانشجویی آماده به صرفه ترین هزینه گزارش تحقیقی می باشد.

هزینه انجام تحقیق آماده

هزینه پروژه درس روش تحقیق (سمینار)


هزینه پروژه روش تحقیق بر اساس نظر استاد در صفحه ویژه این درس مشخص گردیده است.

هزینه انجام سمینار ارشد



الف. سفارش تحقیق دانشجویی

اگر تحقیق را برای درسی به جز درس سمینار (درس روش تحقیق) نیاز دارید، این بخش را مطالعه کنید.
هزینه تحقیق دانشجویی یا همان گزارش تحقیقی، به جزئیات و شیوه نامه نگارشی مدنظر استاد بستگی دارد.
قیمت تحقیق دانشجویی متاثر از عنوان تحقیق، زمان تحویل و منابع مدنظر برای انجام آن می باشد. از همین بابت نیاز است تا ابتدا جزئیات موردنظر و درخواست استاد برای پشتیبانی ارسال شود تا کارشناس متخصص در رشته شما، قیمت تحقیق دانشجویی را تعیین نماید.

تعرفه تحقیق دانشجویی - نرخ سال 1402
نوع تحقیق قیمت تحقیق دانشجویی
تحقیق دانشجویی فارسی 350.000 تومان به بالا
تحقیق دانشجویی انگلیسی 500.000 تومان به بالا

جهت سفارش تحقیق دانشجویی کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

همچنین شما می توانید جهت مطالعه نحوه تهیه و جزئیات سفارش تحقیق ، به صفحه انجام تحقیق دانشجویی مراجعه نمایید.

هزینه تحقیق دانشجویی از پیچیدگی های کمتری نسبت به هزینه نوشتن مقاله برخوردار است. عموماً تحقیق دانشجویی را نمی توان در مجلات و همایش ها به ثبت و چاپ رسانید. لذا تحقیق دانشجویی بیشتر ماهیت تکلیف کلاسی دارد که می تواند بر اساس میزان سخت گیری اساتید و حساسیت پروژه، زمان بر و پرهزینه یا دارای هزینه به صرفه ای باشد. قیمت تحقیق دانشجویی به شیوه تهیه تحقیق بستگی دارد. همه تحقیق های دانشگاهی الزاماً چارچوبی مطابق آن چه در درس روش تحقیق فرا گرفته می شود، ندارند. تحقیق دانشجویی شامل گزارش پژوهشی یا مروری با رعایت قواعد نگارش تحقیق و بعضاً با فرمتی شبیه به مقاله نظیر تحقیق کلاسی مقاطع ارشد، گزارش کارآموزی و غیره است. هزینه انجام تحقیق دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، گاهاً به هزینه مقاله نویسی نزدیک می باشد. چرا که نیاز به استفاده از منابع تخصصی به زبان انگلیسی داشته و همین امر هزینه انجام تحقیق دانشجویی را افزایش می دهد.

هزینه انجام تحقیق دانشجویی به موارد زیر بستگی دارد:


عنوان تحقیق دانشجویی عنوان تحقیق: هر چه که منابع تحقیق یک عنوان پژوهشی بیش تر باشد، طبیعتا قیمت تحقیق دانشجویی نیز کمتر خواهد بود.

زمان تحقیق دانشجویی زمان تحویل تحقیق: قاعده کلی این است که هر چه زمان انجام تحقیق دانشجویی بیشتر باشد، تعرفه تحقیق دانشجویی نیز پایین تر خواهد بود.

زبان تحقیق دانشجویی زبان تحقیق: هزینه نوشتن مقاله انگلیسی از هزینه نوشتن مقاله فارسی بالاتر خواهد بود.

شیوه نامه نگارشی تحقیق: موارد و آیتم های مطرح شده در شیوه نامه نگارشی استاد یا دانشگاه در تعیین هزینه تحقیق دانشجویی بسیار موثر است.



ب. هزینه تحقیق دانشجویی آماده

هزینه تحقیق دانشجویی آماده کمترین میزان ممکن و برای دانشجویان که فقط قصد دریافت نمره از اساتید دارند، کاملاً مناسب است. البته اگر احساس می کنید که استاد شما از حساسیت زیادی برخوردار است و تحقیق شما را تکراری قلمداد کند، بایستی از نگارش تحقیق دانشجویی که در بخش بالا توضیح داده شد، استفاده کنید. قیمت تحقیق دانشجویی آماده به خصوص برای دروس عمومی و دروس تخصصی کم اهمیت تر بسیار به صرفه است. شما می توانید پس از رویت مقدمه تحقیق ، اقدام به خرید تحقیق دانشجویی آماده با کمترین قیمت ممکن نمایید. میدهند.

هزینه تحقیق دانشجویی آماده - نرخ سال 1402
نوع تحقیق قیمت تحقیق دانشجویی آماده
تحقیق آماده فارسی 250.000 تومان به بالا
تحقیق آماده انگلیسی 350.000 تومان به بالا

جهت سفارش تحقیق دانشجویی آماده کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع از تحقیقات دانشجویی می توانید به صفحه تحقیق دانشجویی فوری و آماده مراجعه کنید.

ج. هزینه سمینار درس روش تحقیق

هزینه پروژه روش تحقیق یا همان درس سمینار، در مقطع کارشناسی ارشد، بالاترین نرخ هزینه تحقیق دانشجویی را دارد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با هزینه نگارش سمینار به صفحه ویژه قیمت انجام سمینار کارشناسی ارشد و همچنین برای آشنایی با نحوه تهیه سفارش سمینار کارشناسی ارشد به صفحه مربوطه مراجعه نمایید تا از کیفیت و کمیت کار مطلع شوید.

طرح پروپوزال روش تحقیق

3. هزینه پایان نامه و پروپوزال

سان تایپ با استفاده از کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاه، در سه بخش انتخاب موضوع پایان نامه، نگارش پروپوزال و در نهایت مشاوره و نوشتن رساله به ارائه خدمات می پردازد.

هزینه مشاوره و انتخاب موضوع پایان نامه


هزینه انتخاب موضوع و ارائه مقاله بیس مرتبط با عنوان در سان تایپ ارائه می گردد.

هزینه انتخاب موضوع پایان نامه

هزینه نوشتن پروپوزال (کارشناسی ارشد و دکتری)


نوشتن پروپوزال با قیمت مناسب در سان تایپ با توجه به عنوان مدنظر دانشجو ارائه می گردد.

هزینه پروپوزال نویسی

هزینه پایان نامه (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری)


هزینه نگارش پایان نامه با توجه به زمان دفاع و محتوای پروپوزال انجام می گردد.

انجام پایان نامه



الف. هزینه انتخاب موضوع پایان نامه و مشاوره

هزینه انتخاب موضوع پایان نامه به رشته تحصیلی، حوزه فعالیت مدنظر و همچنین نکات و ویژگی های پایان نامه بستگی دارد که توسط استاد راهنما تعیین می گردد.
بنابراین اعلام موضوع پایان نامه با مشخصاتی که دانشجو نیاز دارد، با صرف هزینه اندک به ازای ارائه هر موضوع امکان پذیر است.

هزینه انتخاب موضوع پایان نامه و مشاوره - نرخ سال 1402
نوع مشاوره هزینه مشاوره پایان نامه
انتخاب موضوع پایان نامه + مقاله بیس 250.000 تومان به بالا
انتخاب موضوع پایان نامه + بدون مقاله بیس از 200 هزار تومان به بالا
هزینه مشاوره پایان نامه از ساعتی 100 هزار تومان به بالا

جهت سفارش موضوع پایان نامه و مقاله بیس کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه انتخاب موضوع پایان نامه مراجعه نمایید.

ب. هزینه نوشتن پروپوزال

قیمت انجام پروپوزال پایان نامه در سان تایپ با توجه به تعدد کارشناسان متخصص در این حوزه بسیار به صرفه است. هزینه نوشتن پروپوزال با توجه به موضوع و مقاله بیس مدنظر تعیین می گردد. هزینه نوشتن طرح و پروپوزال پایان نامه، در سامانه مناقصه کارشناسان سان تایپ، محاسبه خواهد شد لذا کمترین قیمت ممکن در میان کارشناسان برجسته کشور خواهد بود.

هزینه پروپوزال پایان نامه ارشد و دکتری - نرخ سال 1402
نوع مشاوره هزینه نوشتن پروپوزال ارشد و دکتری
هزینه پروپزال فارسی 600.000 تومان به بالا
هزینه پروپوزال انگلیسی 800.000 تومان به بالا

جهت سفارش پروپوزال پایان نامه کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه نوشتن پروپوزال پایان نامه مراجعه نمایید.


ج. هزینه پایان نامه

در صورتیکه مشتری پروپوزال خود را تهیه کرده و در صدد استعلام قیمت نگارش پایان نامه است، قیمت انجام پایان نامه در سان تایپ هزینه استعلام می گردد. مفتخریم که انجام پایان نامه با قیمت مناسب را خدمت شما دانشجویان گرامی ارائه می نماییم.
هزینه انجام پایان نامه در سه مقطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و قیمت پایان نامه آماده قابل استعلام می باشد.

هزینه انجام پایان نامه - نرخ سال 1402
نوع پایان نامه هزینه انجام پایان نامه
قیمت انجام پایان نامه کارشناسی 600.000 تومان به بالا
قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد 1.200.000 تومان به بالا
قیمت انجام رساله دکتری 2.800.000 تومان به بالا
قیمت پایان نامه آماده 450.000 تومان به بالا

جهت سفارش پایان نامه کافیست تا عنوان یا حوزه موردنظر را به کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه هزینه انجام پایان نامه مراجعه نمایید.
همچنین در صورتی که رساله خود را نگارش کرده اید و نیاز به استعلام رفرنس دهی به پایان نامه دارید، بایستی فایل سفارش خود را ارسال نمایید. برای اطلاع از جزئیات و سبک مرجع نویسی می توانید به صفحه هزینه رفرنس نویسی مراجعه کنید.


دو خدمت مرتبط با حوزه نگارش پایان نامه

شما می توانید برای استعلام هزینه استخراج مقاله از پایان نامه به صفحه مربوطه و همچنین بابت هزینه پاورپوینت دفاع پایان نامه به صفحه مربوطه مراجعه کنید. در صورتی هم که نیاز به مشاهده قالب ها و شرایط استفاده از پاورپوینت رساله دارید، لطفا به صفحه پاورپوینت دفاع پایان نامه مراجعه نمایید.

طرح پروپوزال روش تحقیق

4. چالش نمی دانم در قیمت انجام پروژه های دانشجویی !

چالش نمی دانم، بخشی است که پس از 17 سال فعالیت در حوزه پژوهشی به آن رسیده ایم. دو علت دلیل این است که دانشجو نمی داند آنچه که به آن نیاز دارد، مقاله است یا تحقیق یا چیزی بین این دو یا اصلا هیچ کدام!
نخست اینکه یا استاد توضیح شفاف و دقیقی ارائه نکرده و دوم اینکه ممکن است دانشجو به علت تعداد غیبت های زیاد، آگاهی کاملی از درخواست استاد ندارد.
در هر دو حالت مشکلی نیست. فعلا نام سفارش شما را، قیمت انجام پروژه های دانشجویی می گذاریم!
بنابر تجربه سالیان متمادی کار در حوزه دانشجویی، کافیست تا اطلاعات مختصری از رشته تحصیلی، درس مربوطه و هرآنچه که از درخواست استاد می دانید و یا حتی حدس میزنید بیان کنید.
کارشناسان ما نوع سفارش شما را درک کرده، شما را راهنمایی می کنند و در نهایت بهترین قیمت انجام پروژه های دانشجویی را ارائه می نمایند.
کافیست همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا چالش نمی دانم را حل کنید!

جهت استعلام هزینه انجام پروژه دانشجویی کافیست تا جزئیات کار خود را برای کارشناسان ما در پشتیبانی ارسال نمایید و بصورت دقیق استعلام وضعیت کنید.




هزینه انجام پروژه دانشجویی

هزینه انجام پروژه های دانشجویی بستگی به جزئیات و مشخصات موردنظر دانشجو دارد. در اینجا می توان به هزینه ترجمه چکیده مقاله اشاره کرد که یکی از مهم ترین اقدامات نهایی در تحویل کار است. همچنین برای تحویل درست و دقیق کلیه مقالات علمی به دنبال هزینه ویراستاری هستیم. البته بسته به نوع درخواست ما، ممکن است به ویرایش بخشی خاصی از پروژه نیاز باشد که اقسام آن را در صفحه ویراستار آنلاین تشریح نموده ایم.
همچنین در انجام پروژه هایی نظیر تهیه پاورپوینت یا ارائه چند فصل از کتاب، به استعلام هزینه هزینه خلاصه نویسی نیازمندیم که اقسام این سفارش نیز در صفحه سایت خلاصه نویسی آمده اند.
برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه انجام پروژه دانشجویی مراجعه کنید.

قیمت انجام پروژه های دانشجویی، قیمت انجام مقاله، قیمت تحقیق دانشجویی، قیمت انجام پروپوزال، هزینه نگارش پایان نامه با توجه به رشته و مقطع تحصیلی، موضوع پروژه، وجود منابع معتبر به اندازه کافی، جدید بودن یا نبودن موضوع، زمان تحویل، نوع مقاله و تحقیق، روش تهیه مقاله و تحقیق، انواع مقالات و بسیاری از عوامل دیگر مشخص می شود.

هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی (Original Research)، هزینه نوشتن مقاله مروری یا علمی ترویجی (Review Article)، هزینه مقاله گزارش‌ها یا نامه‌های کوتاه (Short Letters or Reports)، هزینه مقاله مطالعات موردی (Case-Study)، هزینه مقاله نظری (Opinion Article)، هزینه مقاله نقد کتاب (Book Review) و بر اساس محل انتشار هزینه مقاله ISI، هزینه مقاله اسکوپوس (SCOPUS)، هزینه مقاله ISC، و هزینه مقاله کنفرانسی مشخص می شوند و طبیعتاً در قیمت نوشتن مقاله تاثیرگذار هستند.




بانک پروژه های دانشجویی به همراه ترجمه تخصصی

سان پیپر به عنوان مرجع پروژه های دانشجویی به همراه ترجمه تخصصی حاوی پروژه های مختلف دانشجویی، نظیر مقاله، تحقیق، پایان نامه، پاورپوینت و غیره به همراه ترجمه تخصصی می باشد. شما می توانید از پروژه های موجود در سان پیپر با صرف هزینه اندک از نوشتن مقاله با قیمت پایین استفاده کنید و مطمئن باشید که کلیه ترجمه ها بصورت کاملاً تخصصی و توسط مترجم حرفه ای انجام شده است. هزینه هر پروژه در صفحه مربوطه در سان پیپر آمده است.




قیمت انجام مقاله، تحقیق، پایان نامه و پروژه دانشجویی در برخی از گرایش های مختلف علمی:

کلیه رشته ها و گرایش ها به منظور انجام سفارش پشتیبانی می گردد حتی اگر در لیست زیر نباشد!



قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی آی تی و کامپیوتر

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی صنایع

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی برق

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی شیمی و مواد

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی کشاورزی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی مکانیک

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی پزشکی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مهندسی عمران و معماری

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی و سایر علوم مهندسی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی پزشکی و زیست شناسی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی دامپزشکی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی پرستاری

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی داروسازی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی روان شناسی و روان پزشکی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی سایر زمینه های پزشکی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی تربیت بدنی و ورزش

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی هنری

قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی، داستان و رمان ادبی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی حقوقی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی مدیریت

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی تاریخ و جغرافیا

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی علوم سیاسی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی علوم اقتصادی

قیمت انجام مقاله، تحقیق و پروژه دانشجویی سایر زمینه های علوم انسانی



نظرات مشتریان سان تایپ




حالا سفارش ثبت کنید و مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید!

جای نگرانی نیست! تمامی سفارشات شامل ضمانت کیفیت هستند.تایید کیفیت کار با شماست.

همین حالا سفارش انجام مقاله دهید!



ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید :

تمام حقوق این وب سایت متعلق به هلدینگ سانیور گستر سپاهان (دپارتمان مرکزی سان تایپ) است.