پشتیبانی 24 ساعته




همکاری با نیرو های متخصص




تحویل به موقع بدون محدودیت زمانی




تعرفه مناسب بودجه شما


هزینه ترجمه کتاب

هزینه ترجمه کتاب همواره محل بحث بوده است. بسیاری از مترجمین بر این باورند که هزینه ترجمه کتاب بایستی از تخفیف بالاتری برخوردار باشد چرا که حجم بالایی داشته و مترجم، یک کار بزرگ که طبعاً هزینه بالاتری دارد، در دست گرفته و ترافیک کاری خود را برای مدت زیادی تامین می کند.
طیف دیگری از مترجمین نیز معتقدند که بعلت زمان زیادی که ترجمه یک کتاب و پشتیبانی سفارش از آن ها می گیرد، بایستی هزینه ترجمه کتاب بالاتر باشد. آن ها بیان می کنند که با بدست گرفتن ترجمه ای حجیم همچون یک کتاب، فرصت انجام سایر سفارشات از مترجم سلب می گردد.
اما بنا بر گزارش امور مالی سان تایپ، مترجمینی که بیشتر علاقه به ترجمه کتاب تخصصی دارند، تا 25 درصد از درآمد بیشتری نسبت به مترجمین علاقه مند به ترجمه مقاله بدست می آورند.




بررسی موشکافانه: مترجمین کتب تخصصی درآمد بالاتری بدست خواهند آورد. لذا تخفیف بالاتری در هزینه ترجمه کتاب منظور خواهند کرد.



چرتکه ها آماده: دو تعرفه با دو کیفیت ( یکی از یکی بهتر! )

هزینه ترجمه کتاب دانشجویی: ترجمه کتاب با نرخ دانشجویی بدین شکل انجام می پذیرد که سفارش توسط مترجم متخصص به زمینه علمی کتاب شما، ترجمه و بازبینی شده و تحویل می گردد. مترجم در این قیمت دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد می باشد.
هزینه ترجمه کتاب طلایی: هزینه ترجمه کتاب در تعرفه طلایی بدین شکل صورت می پذیرد که سفارش توسط یک مترجم متخصص به زمینه علمی کتاب و با مدرک تحصیلی دکتری یکبار ترجمه و بازبینی شده و سپس توسط دو مترجم متخصص دیگر بازبینی تخصصی می گردد.
هردو هزینه از کیفیت مناسبی برخوردار است و بسته به نیاز مشتری و محل استفاده، بایستی یکی از این دو آیتم را برگزید. در ادامه هزینه ترجمه کتاب با هر دو نرخ آمده است. دقت کنید که قیمت های ذیل بر اساس هر صفحه استاندارد اعلام گردیده است. هر صفحه استاندارد برابر 250 کلمه متن مبدا می باشد.

و اما ذکر دو نکته ضروری است:
1. ترجمه کتاب بصورت تایپ شده تحویل می گردد و تایپ آن رایگان است!
2. ارائه نمونه ترجمه 100 کلمه رایگان است!




ترجمه طلایی
سطح مترجم پروژه
گارانتی کیفیت
گارانتی زمان تحویل
تخفیف حجمی
پشتیبانی شبانه‌روزی
تحویل بخش به بخش
بازخوانی متن
پرداخت قسطی
موارد کاربردپرداخت قسطی
ترجمه دانشجویی
سطح مترجم پروژه
گارانتی کیفیت
گارانتی زمان تحویل
تخفیف حجمی
پشتیبانی شبانه‌روزی
تحویل بخش به بخش
بازخوانی متن
پرداخت قسطی
موارد کاربرد


پارامترهای موثر در محاسبه قیمت ترجمه کتاب

- زمینه تخصصی: حتماً موافق هستید که هزینه ترجمه کتاب پزشکی با یک کتاب مدیریتی یکسان نیست. هرچه که زمینه تخصصی از دشواری بالاتری برخوردار باشد، میزان تخفیف قابل اعمال بر فاکتور مشتری، کاهش می یابد.
طبیعتاً نرخ ترجمه کتاب در متون غیرپزشکی دارای تخفیف مازاد بوده و شما قادر به استفاده از ترجمه ارزان و با کیفیت خواهید بود.

- زمان تحویل: با توجه به اینکه معمولاً کتب از تعداد صفحات بالایی برخوردار هستند، لذا برای اینکه کار توسط یک مترجم انجام شود، نیاز به زمان کافی دارد. هرچه که زمان تحویل ترجمه کتب تخصصی بیشتر باشد، هزینه ترجمه کتاب نیز کمتر خواهد بود. اما اگر زمان مشتری برای انجام کار کم باشد، با توجه به حجم بالای کتاب، نیاز است تا مترجم اقدام به ترجمه فوری نماید و با صرف زمان شبانه روزی، کتاب مشتری را به صورت ترجمه شده تحویل دهد. در برخی موارد، انجام تمام وقت کار توسط یک مترجم نیز برای اتمام پروژه کافی نیست. از همین رو سفارش بین چندین مترجم متخصص تقسیم می گردد و در نهایت پس از اتمام کل کار، توسط یک مترجم بازبینی شده تا کیفیت کار یکدست شود. البته که پیشنهاد ما انجام پروژه توسط یک مترجم است اما در شرایطی که حجم سفارش بالا و زمان مشتری اندک است، چاره ای جز تقسیم کار نیست. بطور کلی در سفارشاتی که زمان تحویل با حجم پروژه همخوانی ندارد، تعرفه ترجمه کتاب بالاتری اعمال می گردد. از همین روز پیشنهاد می کنیم که برای انجام پروژه ترجمه کتاب خود، زمان کافی در نظر بگیرید.





حالا سفارش ثبت کنید و 250 کلمه ترجمه رایگان از ما هدیه بگیرید!

جای نگرانی نیست! تمامی سفارشات شامل ضمانت کیفیت هستند.تایید کیفیت کار با شماست.

همین حالا سفارش ترجمه دهید!






نظرات مشتریان سان تایپ






حالا سفارش ثبت کنید و 250 کلمه ترجمه رایگان از ما هدیه بگیرید!

جای نگرانی نیست! تمامی سفارشات شامل ضمانت کیفیت هستند.تایید کیفیت کار با شماست.

همین حالا سفارش ترجمه دهید!



ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید :

تمام حقوق این وب سایت متعلق به هلدینگ سانیور گستر سپاهان (دپارتمان مرکزی سان تایپ) است.